Skorzystaj z rabatu z kuponem VORTEIL3 !#

Serwis

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Zebraliśmy niektóre z najczęściej zadawanych przez naszych Klientów pytań. Mamy nadzieję, że poniżej znajdziesz odpowiedź także i na swoje pytanie.

Moje konto

Proces zamówienia i projektowanie

Dostawa i reklamacja

Produkty, ceny i terminy dostaw

Pozostałe pytania

Moje konto

Pomoże Ci tutaj nasza funkcja wsparcia w razie zapomnienia hasła. Po prostu kliknij "Moje konto" w dalszej części strony. Otworzy się wówczas nowa strona z notatką: "Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij tutaj" Teraz kliknij pogrubione słowo „tutaj”. W kolejnym oknie wprowadź adres e-mail użyty podczas rejestracji. Poźniej kliknij "Nowe hasło". Następnie wyślemy Ci automatyczną wiadomość e-mail ze wszystkimi dalszymi informacjami. Możesz je znaleźć w swojej skrzynce odbiorczej. Sprawdź folder ze spamem, jeśli wiadomość w ciągu kilku minut nie znalazła się w Twojej skrzynce odbiorczej.

Jeśli zapomniałeś również adresu e-mail: Skorzystaj z formularza kontaktowego, aby podać nam swoje imię i nazwisko oraz pełny adres. Chętnie skontaktujemy się z Tobą, aby Ci pomóc.

Podaj nam swoje imię i nazwisko oraz pełny adres w formularzu kontaktowym. Chętnie skontaktujemy się z Tobą, aby Ci pomóc.

Aby to zrobić, zaloguj się za pomocą swoich danych użytkownika w prawym górnym rogu naszej strony internetowej. Następnie przejdź do obszaru "Obsługa klienta" i kliknij "Moje konto". Tam możesz usunąć znacznik w polu wyboru do wysyłania newslettera. Zapisz zmiany, a w przyszłości nie będziesz już otrzymywać newsletterów z serwisu fotograficznego. Jeśli otrzymałeś newsletter, możesz po prostu kliknąć znajdujący się w nim link rezygnacji z subskrypcji.

Proces zamówienia i projektowanie

TLS to skrót od Transport Layer Security i jest protokołem szyfrowania niezbędnym do bezpiecznej komunikacji z naszym serwerem.

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas bardzo ważne i dlatego zdecydowaliśmy się nie wspierać już przestarzałych protokołów. Niestety oznacza to, że bardzo ** stare przeglądarki internetowe ** lub ** stare wersje oprogramowania zamówieniowego ** nie mogą już łączyć się z naszymi serwerami.

Co możesz zrobić?

Zalecamy, aby najpierw przeprowadzić wszystkie dostępne aktualizacje oprogramowania do zamawiania. Zwykle powinno to rozwiązać problem. Jeśli nie, to sprawdź używany system komputerowy:

  • Windows: należy przeprowadzić wszystkie proponowane aktualizacje systemu operacyjnego Windows.
  • MAC: Powinieneś przynajmniej zaktualizować do wersji macOS 10.10.x.
  • Urządzenia mobilne (Android / iOS): należy zaktualizować używany system operacyjny.

Jeśli nie jest to możliwe, prawdopodobnie używasz sprzętu, który nie jest już wspierany. Aby bezpiecznie korzystać z naszych systemów, możemy już tylko zalecić używanie nowocześniejszego sprzętu.

Mamy szczerą nadzieję, że zrozumiesz kwestię bezpieczeństwa Twoich danych.

Oczywiście wiele naszych fotoproduktów możesz również odebrać osobiście w punktach handlowych (sklepy, salony, drogerie i markety).

Jedynymi wyjątkami są produkty, których nie można dostarczyć do punktu ze względu na ich rozmiar. Tak jest na przykład duży CEWE Fotoobraz.

W naszym cenniku możesz zobaczyć możliwe metody dostawy. Tutaj możesz wybrać między wysyłką pocztową lub kurierem, a osobistym odbiorem w punkcie.

Jeśli zaprojektowałeś swoje fotoprodukty za pomocą przeglądarki internetowej i zalogowałeś się swoimi danymi, w procesie zamówienia pojawi się pole, w którym możesz wpisać kod bonu prezentowego (rabatowego). Wartość bonu jest wtedy automatycznie uwzględniana przy wyświetlaniu kwoty sprzedaży.

Przy zamawianiu za pośrednictwem naszego oprogramowania do składania zamówień, w kroku 3 "Sprawdź zamówienie i wyślij " znajdziesz pole na kod bonu. Pod listą produktów przeczytaj zdanie "Jeśli posiadasz bon wartościowy, kliknij tutaj". Kliknięcie na słowo „tutaj” otwiera pole kodu bonu. Jeśli bon jest ważny, zostanie natychmiast uwzględniony w podsumowaniu zamówienia.

W przypadku problemów z realizacją bonu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta - przed złożeniem zamówienia.

Możemy przetwarzać następujące formaty obrazów:

JPEG (norma Joint Photographic Experts Group) Rozszerzenie pliku: .jpeg, .jpg

TIFF (Tagged Image File Format) Rozszerzenie pliku: .tiff, .tif

BMP (mapa bitowa systemu Windows) Rozszerzenie pliku: .bmp, .dib

PNG (Portable Network Graphics) Rozszerzenie pliku: .png

GIF (Graphics Interchange Format) Rozszerzenie pliku: .gif

Proszę również zwrócić uwagę na poniższe kwestie.

Twoje dane obrazu powinny być w standardowej przestrzeni kolorów czerwono-zielono-niebieskiej (sRGB). Schemat kolorów większości aparatów cyfrowych jest do tego dostosowany. Pliki z innymi przestrzeniami kolorów (np. CMYK) nie są obsługiwane przez naszą aplikację online. W związku z tym może to prowadzić do problemów z procesem zamawiania lub złego naświetlania i słabych wyników drukowania.

Maksymalny rozmiar obrazu to 25 megapikseli (np. 5000 x 5000 pikseli). Rozmiar pliku nie jest ograniczony. Warstwy, ścieżki lub dodatkowe kanały utworzone w plikach obrazów nie są brane pod uwagę podczas przetwarzania. Nasze oprogramowanie CEWE FOTOŚWIAT poprawnie interpretuje przezroczyste kolory.

W interesie naszych Klientów dążymy do osiągnięcia jak najkrótszych terminów realizacji zamówień.

Dlatego, gdy tylko zamówienie dotrze na nasz serwer, dane Twojego zamówienia są przesyłane w zintegrowanym, w pełni zautomatyzowanym procesie produkcyjnym, a produkcja rozpoczyna się natychmiast. Prosimy o zrozumienie, że nie możemy później zmienić ani anulować Twojego zamówienia. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Aby to zrobić, otwórz oprogramowanie CEWE FOTOŚWIAT. W górnej części ekranu zobaczysz teraz w menu pozycję "Plik". Kliknij tę opcję, aby uzyskać przegląd ostatnio otwieranych projektów. Jeśli Twojego projektu nie można znaleźć na liście i otworzyć, poniżej możesz użyć opcji "Otwórz", aby znaleźć plik projektu na dysku twardym i go otworzyć. Jeśli projekt nie jest wyświetlany lub nie można go znaleźć, sprawdź następujące możliwości:

Jeśli utworzyłeś i zapisałeś projekt CEWE FOTOKSIĄŻKI przy użyciu naszego oprogramowania CEWE FOTOŚWIAT, to został wtedy utworzony plik o nazwie "Mój projekt.mcf" i folder o tej samej nazwie "Mój projekt_mcf files”. W folderze "Mój projekt_mcf files” znajdują się wszystkie pliki graficzne, które zostały użyte w projekcie.

Jeśli plik "Mój projekt.mcf" przeniesiono do innego katalogu na Twoim komputerze, konieczne jest, aby folder o tej samej nazwie, ze zdjęciami został również przeniesiony w to miejsce, aby oba można było znaleźć w tym samym katalogu.

Skorzystaj z formularza kontaktowego, aby poinformować nas, o który kod bonu prezentowego chodzi i skąd go otrzymałeś (adres internetowy, newsletter, czasopismo itp.).

Następnie zbadamy sprawę i pomożemy Ci zrealizować ten bon prezentowy.

Możliwość ponownego zamówienia różni się w zależności od wybranej drogi zamawiania.

Jeśli złożono zamówienie za pomocą naszego oprogramowania do składania zamówień CEWE FOTOŚWIAT, znajdziesz je w pamięci wirtualnej online swojego konta użytkownika przez okres sześciu tygodni. Daje to możliwość późniejszego zamówienia kolejnego lub kilku egzemplarzy.

  • Zaloguj się za pomocą swoich danych użytkownika w prawym górnym rogu w sekcji "Moje konto".
  • Wybierz pozycję menu "Moje projekty" na swoim koncie użytkownika.
  • Następnie kliknij "Moje projekty".

Pod podglądem danego produktu znajduje się symbol koszyka. Kliknięcie tego logo przeniesie Cię do ponowienia zamówienia.

Projekt do ponownego zamówienia CEWE FOTOKSIĄŻKI jest kopią, co oznacza, że ​​późniejsze zmiany już przekazanych danych nie są technicznie możliwe. Zmiany można wprowadzać tylko w projekcie zapisanym na dysku twardym swojego komputera. Następnie możesz po prostu przesłać to jako nowe zamówienie za pomocą oprogramowania zamówieniowego.

Jeśli projekt lub zamówienie zostało złożone na naszej stronie online, należy wcześniej zapisać projekt. Możesz to zrobić dla niektórych produktów podczas procesu projektowania, klikając przycisk "Zapisz projekt". Zapisane projekty są wtedy dostępne w sekcji "Moje konto -> Moje projekty" przez 6 tygodni po ich utworzeniu i można je zmienić lub zamówić za pomocą przeglądarki internetowej.

Dostawa i reklamacja

Skorzystaj z formularza kontaktowego na tej stronie (napisz maila) , aby opisać dokładne fakty i podać nam pełny numer zamówienia lub faktury. Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko otrzymamy wiadomość. Z reguły potrzebujemy wtedy zdjęć do wyjaśnienia lub prosimy o zwrot kwestionowanego produktu.

Dziękujemy za Twoją pomoc.

Czas realizacji zdjęć to zazwyczaj od 2 do 6 dni roboczych. Podobne terminy dotyczą produkcji i dostawy Twoich zdjęć z filmu analogowego.

Czas dostawy w przypadku usług pocztowych i kurierskich może się różnić od tych wartości. Niestety nie mamy na to wpływu.

Możliwe jest, że elementy obrazu znajdujące się blisko krawędzi (do 4 mm) na zdjęciach zostaną pominięte podczas naświetlania w laboratorium. Powodem tego jest maska ​​maszyny naświetlającej, która podczas naświetlania leży na zdjęciu. Ta utrata obszaru na krawędzi jest nieunikniona z przyczyn technicznych.

Możesz wziąć to pod uwagę podczas samodzielnego robienia zdjęcia, ale także podczas kadrowania zdjęcia za pomocą programu do edycji zdjęć, wybierając odpowiednią część obrazu. Alternatywnie możesz umieścić ramkę wokół zdjęcia.

Dowiedz się więcej o cenach i terminach dostaw naszych produktów, klikając Obsługa w prawym górnym rogu, a następnie wybierając ceny i terminy dostaw.

Wybrany produkt znajdziesz w kategoriach produktów.

Produkty, ceny i terminy dostaw

Dokładną listę terminów dostawy i kosztów wysyłki naszych produktów można znaleźć w naszym zestawieniu, klikając Obsługa w prawym górnym rogu strony. Pod cenami i terminami dostaw.

Oferujemy obrazy panoramiczne do współczynnika proporcji 16:9 w formatach 9 i 10. Jeśli chcesz zamówić zdjęcia panoramiczne w innych formatach, przed złożeniem zamówienia dostosuj zdjęcie za pomocą programu do obróbki graficznej.

W przypadku formatu 10 x 30 zalecamy np. umieszczenie zdjęć na białym tle o wielkości formatu zamówienia (tutaj 20 x 30 cm / 254 dpi), tak aby na górze i na dole powstały białe paski.

Wymiary zdjęć zależą od proporcji plików graficznych, które przesyłasz nam przy składaniu zamówienia. Istnieją różnice między fotografią analogową i cyfrową. W obszarze analogowym negatyw 35 mm ma proporcje boków 2:3. Daje to format zdjęcia, na przykład 10 na 15 centymetrów. Ze względu na konstrukcje matryc, obecne aparaty cyfrowe mają zwykle proporcje 3:4. Daje to w rezultacie format zdjęcia, na przykład 10 na 13,3 centymetra. Wysokość zdjęcia w formacie poziomym, w tym przypadku dziesięć centymetrów, określamy jako w format "10". Długość zdjęcia jest zmienna i jest skalowana na podstawie pliku obrazu podczas produkcji.

Poniżej znajduje się lista wymiarów zdjęć w proporcjach 3:4, standardowym formacie zdjęć cyfrowych oraz 2: 3, klasycznym formacie jak dla negatywu 35 mm:

Format 3:4 2:3 9: 16

  • Format 9 9x11 cm* 9x13 cm* 9x15 cm*
  • Format 10 10x13 cm* 10x15 cm* 10x18 cm*
  • Format 11 11x15 cm* 11x17 cm*
  • Format 13 13x17 cm* 13x18 cm*
  • Format 20 20x27 cm* 20x30 cm*
  • Format 30 30x40 cm* 30x45 cm*

*Możliwe odchylenia uwarunkowane warunkami produkcyjnymi

Jeśli Twoje zdjęcia nie są w klasycznym formacie, ale chcesz je w takim mieć, możesz odpowiednio przyciąć pliki ze zdjęciami, na przykład w naszym programie CEWE PODGLĄD ZDJĘĆ. Należy jednak pamiętać, że fragmenty odpowiedniego motywu obrazu zostaną pominięte. Nasze oprogramowanie CEWE FOTOŚWIAT oferuje prostą alternatywę, w której możesz przypisać żądane proporcje boków do każdego zdjęcia przy ich wyborze, przed złożeniem zamówienia. Pominięte części motywu obrazu są wyświetlane jako obszary kreskowany.

Zamawiając przez stronę internetową, w formularzy zamówienia po prawej stronie znajdziesz opcję ustawienia współczynnika proporcji boków. Klikając na tę opcję możesz wybrać "Format klasyczny (3: 2) " lub "Format oryginalny ". Każde przycięcie jest oznaczone czerwonym znacznikiem w widoku zamówienia.

tutaj znajdziesz film do tego tematu.

Bon prezentowy CEWE to doskonały szybki prezent na każdą okazję.

Po prostu kliknij edytor online, utwórz bon prezentowy CEWE, wprowadź adres i zamów płacąc kartą kredytową.

Możesz wydrukować bon prezentowy CEWE bezpośrednio lub wysłać go mailem. W ten sposób w ciągu kilku minut możesz przygotować wyjątkową niespodziankę dla ukochanej osoby. Każdy bon upominkowy CEWE z osobistą dedykacją staje się indywidualnym prezentem.

Bon prezentowy możesz otrzymać tutaj: Bon prezentowy CEWE

Możliwe są następujące metody płatności: Visa, MasterCard, PayU.

Pozostałe pytania

Aby uzyskać odbitki ze zdjęć w dobrej jakości, zalecamy następującą rozdzielczość:

  • Format 9 700 x 1000 pikseli
  • Format 10 800 x 1200 pikseli
  • Format 11 898 x 1323 pikseli
  • Format 13 1000 x 1400 pikseli
  • Format 15 1200 x 1600 pikseli
  • Format 20 1600 x 2400 pikseli
  • Format 30 2400 x 3600 pikseli
  • Format 40 3200 x 4800 pikseli
  • Format 50 4000 x 6000 pikseli

Nie oferujemy tej usługi. Prosimy o zrozumienie.

Profile kolorów ICC zależą od używanego urządzenia do naświetlania. Nasze laboratorium wykorzystuje różne urządzenia do naświetlania.

Przy składaniu zamówienia nie jest z góry jasne, które urządzenie będzie używana do realizacji zamówienia. Dlatego te profile kolorów nie są brane pod uwagę.

Możemy przetwarzać dane PDF, wyłącznie jeśli zostały zaprojektowane przy użyciu programu Adobe® InDesign® oraz przygotowane w naszej dedykowanej aplikacji PDF dla CEWE FOTOKSIAZKI.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem: [PDF dla CEWE FOTOKSIAZKI] (https://www.cewe.pl/cewe-fotoksiazka/zamow-cewe-fotoksiazke-z-pdf.html)

W przypadku zamówienia za pośrednictwem naszego polskiego oprogramowania lub strony internetowej dostawa za granicę niestety nie jest możliwa.

Wszystkie dane obrazu przesłane do nas online będą przechowywane przez około trzy tygodnie w celu realizacji zamówienia, a następnie nieodwołalnie usunięte. To chwilowe przechowywanie umożliwia szybkie ponowne wykonanie zamówienia w przypadku reklamacji, bez konieczności ponownego przesyłania nam danych.