Gwarancja zadowolenia

Nasze produkty wykonywane są z ogromną starannością i przy użyciu najnowszej technologii. Pracownicy CEWE drobiazgowo kontrolują jakość każdego z nich. Dzięki temu możemy pochwalić się najwyższą jakością fotoproduktów na rynku. Dbamy, aby każde otrzymane przez Ciebie zamówienie spełniało oczekiwania w 100%. Twoje zadowolenie to dla nas priorytet i największa nagroda. Jeśli otrzymane zamówienie z jakichś powodów nie spełnia Twoich oczekiwań lub potrzebna jest korekta czy poprawa projektu fotoproduktu, zgłoś to do naszego Działu Obsługi Klienta. Niezależnie od powodu znajdziemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.

1. Jak długo obowiązuje prawo do wymiany / zwrotu?
W przypadku wszystkich fotoproduktów prawo do wymiany / zwrotu obowiązuje w ciągu 100 dni.

2. W jaki sposób dokonać wymiany lub zwrotu?
Możliwość dokonania wymiany lub zwrotu jest zależna od sposobu w jaki odebrano zamówienie (dostawa do domu lub odbiór w salonie partnerskim CEWE).

a) Zamówienie z dostawą do domu:

* wymiana / zwrot bezpłatną przesyłką kurierską

Bezpłatne zamówienie kuriera firmy UPS i odbiór przesyłki ze wskazanego przez Ciebie adresu. Koszty zwrotu ponosi CEWE.

Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić fotoprodukt tą drogą, prześlij nam wiadomość mailową na adres kontakt@cewe.pl lub zadzwoń pod numerem telefonu: 77 406 31 80.
W przypadku wiadomości mailowej prosimy o wpisanie Twoich danych kontaktowych i 12-cyfrowego numeru zamówienia oraz numeru konta, na który powinna zostać zwrócona należność (jeśli dokonujesz zwrotu).

W przypadku zwrotu środki zostaną przelane na Twoje konto w ciągu 10 dni roboczych od momentu dostarczenia zwróconego produktu do Działu Obsługi Klienta.

*wymiana / zwrot produktu w salonie partnerskim CEWE:

Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić fotoprodukt w dowolnym salonie partnerskim CEWE (pełna lista znajduje się tutaj), należy dostarczyć pracownikowi salonu zamawiany produkt i dowód zakupu. Produkt zostanie odesłany przez salon do naszego Działu Obsługi Klienta.

W przypadku zwrotu środki zostaną przelane na Twoje konto w ciągu 10 dni roboczych od momentu dostarczenia zwróconego produktu do Działu Obsługi Klienta.

W przypadku wymiany w salonie partnerskim CEWE należy dostarczyć pracownikowi dowód zakupu, oryginalną kopertę wraz z produktem oraz projekt na płycie CD. Po dostarczeniu przesyłki do naszego laboratorium nastąpi ponowna realizacja zamówienia, które zostanie przesłane do odbioru w tym samym salonie partnerskim.

b) Zamówienie z odbiorem w salonie partnerskim CEWE

Jeśli chcesz zwrócić fotoprodukt w dowolnym salonie partnerskim CEWE (pełna lista znajduje się tutaj) należy dostarczyć pracownikowi salonu zamawiany produkt i dowód zakupu.

W przypadku zwrotu w salonie partnerskim CEWE należność zwracana jest bezpośrednio przez pracownika salonu.

W przypadku wymiany w salonie partnerskim CEWE należy dostarczyć pracownikowi dowód zakupu, oryginalną kopertę wraz z produktem oraz projekt na płycie CD. Po dostarczeniu przesyłki do naszego laboratorium nastąpi ponowna realizacja zamówienia, które zostanie przesłane do odbioru w tym samym salonie partnerskim.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej