Gwarancja zadowolenia

CEWE FOTOPRODUKTY – Gwarancja satysfakcji

Szanowni Klienci,

Nasze produkty wykonywane są z ogromną starannością i przy użyciu najnowszej technologii. Pracownicy CEWE drobiazgowo kontrolują jakość każdego z nich. Dzięki temu możemy pochwalić się najwyższą jakością fotoproduktów na rynku.

Twoje zadowolenie to dla nas priorytet i największa nagroda. Dbamy, aby każde otrzymane przez Ciebie zamówienie spełniało oczekiwania w 100%. Dlatego stworzyliśmy Gwarancję satysfakcji CEWE. Jeśli otrzymane zamówienie z jakichś powodów nie spełnia Twoich oczekiwań lub potrzebna jest korekta czy poprawa projektu fotoproduktu, zgłoś to do naszego Działu Obsługi Klienta. Niezależnie od powodu znajdziemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.

Dział Obsługi Klienta CEWE działa 7 dni w tygodniu, od godziny 9.00 do 22.00 (w niedzielę od 10.00 do 22.00).
Odpoczywamy tylko w dni wolne ustawowo od pracy, ale w każdej chwili możesz przesłać do nas wiadomość mailową.
Odpowiemy w ciągu 24h roboczych.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt:

e-mail: ops@cewe.pl
telefon: 77 406 31 80

Gwarancja satysfakcji

Jak długo obowiązuje prawo do wymiany / zwrotu?

W przypadku CEWE FOTOKSIĄŻKI masz na to aż 100 dni od momentu złożenia zamówienia i 30 dni w przypadku pozostałych fotoproduktów.

W jaki sposób dokonać wymiany lub zwrotu?

Niezależnie od sposobu w jaki odebrano zamówienie (dostawa do domu lub odbiór w salonie) mamy dla Ciebie 2 propozycje wymiany lub zwrotu.

1. Wymiana / zwrot bezpłatną przesyłką kurierską
Możemy bezpłatnie zamówić kuriera firmy UPS, aby odebrał paczkę ze wskazanego przez Ciebie adresu. W przypadku chęci wymiany lub zwrotu tą drogą prześlij nam wiadomość mailową na adres ops@cewe.pl lub zadzwoń pod numerem telefonu: 77 406 31 80.
W wiadomości mailowej prosimy o wpisanie Twoich danych kontaktowych i 12-cyfrowego numeru zamówienia.

2. Wymiana / zwrot w salonie partnerskim CEWE
Zamówienie możesz zwrócić w dowolnym salonie partnerskim CEWE (pełna lista znajduje się tutaj ). W przypadku wymiany w salonie partnerskim CEWE przekaż naszemu pracownikowi dowód zakupu, oryginalną kopertę wraz z produktem oraz projekt na płycie CD. Po dostarczeniu przesyłki do naszego laboratorium przystąpimy do ponownej realizacji zamówienia, które będzie gotowe do odbioru w tym samym salonie partnerskim. W przypadku zwrotu w dowolnym salonie partnerskim CEWE przekaż naszemu pracownikowi zamawiany produkt i dowód zakupu.

W jaki sposób uzyskam zwrot środków?

W przypadku zwrotu przez kuriera środki zostaną przelane na Twoje konto w ciągu 10 dni od momentu dostarczenia zwróconego produktu do Działu Obsługi Klienta.
W wiadomości mailowej poprosimy Cię o przesłanie numeru konta, na który zwrócimy należność.

W przypadku zwrotu w salonie partnerskim CEWE należność otrzymasz bezpośrednio od naszego pracownika.

Zadzwoń lub napisz do nas

Kundenstimmen

telefon

Dział Obsługi Klienta

E-Mail

Zadzwoń już teraz:

Od poniedziałku do niedzieli:

Pn. - pt: 9:00 - 22:00

Sb. - nd: 10:00 - 22:00

**za wyjątkiem dni świątecznych

Napisz do nas:

Jesteśmy po to aby Ci pomóc.

Napisz do nas
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej