Gwarancja zadowolenia

CEWE FOTOPRODUKTY Gwarancja satysfakcji

Szanowni Klienci,

Twoje zadowolenie to dla nas największa nagroda. Dbamy więc, aby każdy otrzymany przez Ciebie produkt, spełniał Twoje oczekiwania w 100%.

Nasz Dział Obsługi Klienta działa 7 dni w tygodniu, od godziny 9.00 do 22.00 (w niedzielę od 10.00 do 22.00). Odpoczywamy tylko w dni wolne ustawowo od pracy, ale w każdej chwili możesz przesłaćdo nas wiadomość mailową. Odpowiemy na nią, kiedy tylko wrócimy do biura. Jeśli więc pojawią się jakiekolwiek wątpliwości, czekamy na kontakt.

e-mail:ops@cewe.pl

telefon: 77 406 31 80

Jeśli klient jest zadowolony, to my także. Dlatego stworzyliśmy Gwarancję Zadowolenia.

Nasi zadowoleni klienci

Gwarancja zadowolenia

Jak działa Gwarancja Zadowolenia?

Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz się do nas zgłosić i przekazać swoje wątpliwości. Masz na to aż 30 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia. Niezależnie od powodu niezadowolenia, na pewno znajdziemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie. Możemy np. wykonać zamówienie ponownie (bezpłatnie) lub oddać Ci pieniądze na podstawie faktury/paragonu.

Kiedy obowiązuje Gwarancja Zadowolenia?

Działa zawsze i dla każdego naszego klienta, który nie jest w pełni zadowolony z dostarczonego zamówienia. Jakość produktu i satysfakcja klienta jest dla nas najważniejsza, dlatego wszystko, co otrzymasz od CEWE, musi być wolne od wad i być tym, czego oczekujesz. Chcemy, aby produkty CEWE zadowalały Cię w 100%. W przypadku, gdy minęło już 30 dni od złożenia zamówienia, użytkowano produkt prawidłowo, a mimo to pojawiły się jakieś wady, również można się z nami skontaktować w tej sprawie.

W jaki sposób moge dokonać zwrotu?

Gwarancja zadowolenia

Niezależnie od sposobu w jaki odebrano zamówienie (dostawa do domu lub odbiór w salonie), mamy dla Ciebie 2 opcje zwrotu. Możemy bezpłatnie zamówić kuriera firmy UPS, aby odebrał paczkę ze wskazanego przez Ciebie adresu, lub możesz też zostawić ją w dowolnym salonie partnerskim CEWE (pełna lista znajduje się tutaj: ZNAJDŹ NASZ SALON).

Chęć zwrotu możesz zgłosić drogą mailową: fotouslugi@cewe.pl lub telefonicznie pod numerem: 77 406 31 80 . Jeśli będziesz wysyłać nam wiadomość mailową, prosimy o wpisanie swoich danych kontaktowych i 12-cyfrowego numeru zamówienia. Gdy przesyłka do nas dotrze, natychmiast przystąpimy do dalszego rozwiązywania problemu (nowy produkt lub zwrot pieniędzy).

Co z zamówieniami stacjonarnymi?

Jeśli zamówienie odebrano w stacjonarnym salonie partnerskim CEWE, np. FOTOJOKER, i produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz oddać go pracownikowi tego punktu (wraz z dowodem zakupu, oryginalną kopertą i projektem na CD). Paczka zostanie nam przekazana i przystąpimy do ponownej produkcji zamówienia lub zwrócimy Ci pieniądze. W przypadku ponownego wykonania, nowy produkt wkrótce będzie można odebrać w tym samym salonie. Jeśli wybrano opcję zwrotu pieniędzy, odzyskasz je również w tym miejscu.

Jak długo obowiązuje prawo do zwrotu?

Od dnia złożenia zamówienia na dowolną usługę z oferty, w przypadku niezadowolenia z produktu, masz 30 dni kalendarzowych na jego zwrot pod warunkiem podania numeru zlecenia oraz dołączenia faktury lub paragonu fiskalnego.

Zadzwoń lub napisz do nas

Kundenstimmen

telefon

Dział Obsługi Klienta

E-Mail

Zadzwoń już teraz:

Od poniedziałku do niedzieli:

Pn. - pt: 9:00 - 22:00

Sb. - nd: 10:00 - 22:00

**za wyjątkiem dni świątecznych

Napisz do nas:

Jesteśmy po to aby Ci pomóc.

Napisz do nas
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej