Newsletter CEWE - otrzymuj prezenty, kreatywne wskazówki i inspiracje. Zapisz się teraz

Info
Obsługa klienta
+48 774063180

Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Mamy nadzieję, że poniżej znajdziesz odpowiedź także i na swoje

Moje konto

W oknie logowania kliknij "Nie pamiętasz hasła?" Następnie wpisz swój adres e-mail lub nazwę użytkownika.

Nowe hasło zostanie przesłane na Twój adres e-mail. Jeśli zapomniałeś swój adres e-mail lub nazwę użytkownika, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Podaj nam swoje imię i nazwisko oraz pełny adres w formularzu kontaktowym. Chętnie skontaktujemy się z Tobą, aby Ci pomóc.

Zaloguj się na swoje konto. Następnie przejdź do "Obsługi Klienta" i kliknij "Moje konto". Teraz usuń znacznik w polu "Newsletter z kuponami prezentowymi i powiadomienia o konkursach." Zapisz zmiany, a w przyszłości nie będziesz już otrzymywać newsletterów.

Możesz również po prostu kliknąć link znajdujący się w naszych newsletterach "zrezygnuj z subskrypcji".

Proces zamowienia i projektowanie

TLS to skrót od Transport Layer Security i jest protokołem szyfrowania niezbędnym do bezpiecznej komunikacji z naszym serwerem.

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas bardzo ważne i dlatego zdecydowaliśmy się nie wspierać już przestarzałych protokołów. Niestety oznacza to, że bardzo stare przeglądarki internetowe lub stare wersje oprogramowania CEWE Fotoświat nie mogą już łączyć się z naszymi serwerami.

Co możesz zrobić?

Zalecamy, aby najpierw zaktualizować program CEWE Fotoświat. Zwykle powinno to rozwiązać problem. Jeśli nie, to sprawdź używany system operacyjny:

  • Windows: należy przeprowadzić wszystkie proponowane aktualizacje systemu operacyjnego Windows.
  • MAC: powinieneś przynajmniej zaktualizować do wersji macOS 10.10.x.
  • Urządzenia mobilne (Android / iOS): należy zaktualizować używany system operacyjny.

Jeśli nie jest to możliwe, prawdopodobnie używasz sprzętu, który nie jest już wspierany. Aby bezpiecznie korzystać z naszych systemów, możemy już tylko zalecić używanie nowocześniejszego sprzętu.

Mamy szczerą nadzieję, że zrozumiesz kwestię bezpieczeństwa Twoich danych.

Oczywiście. Wiele naszych fotoproduktów można odebrać osobiście w punktach handlowych (sklepy, salony, drogerie i markety).

Jedynymi wyjątkami są produkty, których nie można dostarczyć do punktu ze względu na ich rozmiar. Tak jest na przykład duży Fotoobraz.

W naszym cenniku możesz zobaczyć możliwe metody dostawy i wybrać między wysyłką pocztową, kurierem, lub osobistym odbiorem w punkcie.

Jeśli zaprojektowałeś swoje fotoprodukty za pomocą przeglądarki internetowej i zalogowałeś się do panelu użytkownika, w procesie zamówienia pojawi się pole, w którym możesz wpisać kod prezentowy (rabatowy). Wartość kodu prezentowego jest wtedy automatycznie uwzględniana przy wyświetlaniu kwoty sprzedaży.

Przy zamawianiu za pośrednictwem naszego oprogramowania CEWE Fotoświat, w trzecim kroku "Sprawdź zamówienie i wyślij " znajdziesz pole na kod bonu. Pod listą produktów przeczytaj zdanie "Jeśli posiadasz bon wartościowy, kliknij tutaj". Kliknięcie na słowo „tutaj” otwiera pole kodu bonu. Jeśli kod prezentowy jest ważny, zostanie natychmiast uwzględniony w podsumowaniu zamówienia.

W przypadku problemów z realizacją zamówienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - przed złożeniem zamówienia.

Możemy przetwarzać następujące formaty obrazów:

JPEG (norma Joint Photographic Experts Group) Rozszerzenie pliku: .jpeg, .jpg

TIFF (Tagged Image File Format) Rozszerzenie pliku: .tiff, .tif

BMP (mapa bitowa systemu Windows) Rozszerzenie pliku: .bmp, .dib

PNG (Portable Network Graphics) Rozszerzenie pliku: .png

GIF (Graphics Interchange Format) Rozszerzenie pliku: .gif

Proszę również zwrócić uwagę na poniższe kwestie.

Twoje dane obrazu powinny być w standardowej przestrzeni kolorów czerwono-zielono-niebieskiej (sRGB). Schemat kolorów większości aparatów cyfrowych jest do tego dostosowany. Pliki z innymi przestrzeniami kolorów (np. CMYK) nie są obsługiwane przez naszą aplikację online. W związku z tym może to prowadzić do problemów z procesem zamawiania lub złego naświetlania i słabych wyników drukowania.

Maksymalny rozmiar obrazu to 25 megapikseli (np. 5000 x 5000 pikseli). Rozmiar pliku nie jest ograniczony. Warstwy, ścieżki lub dodatkowe kanały utworzone w plikach obrazów nie są brane pod uwagę podczas przetwarzania. Nasze oprogramowanie CEWE FOTOŚWIAT poprawnie interpretuje przezroczyste kolory.

W interesie naszych Klientów dążymy do osiągnięcia jak najkrótszych terminów realizacji zamówień.

Dlatego, gdy tylko zamówienie dotrze na nasz serwer, dane Twojego zamówienia są przesyłane w zintegrowanym, w pełni zautomatyzowanym procesie produkcyjnym, a produkcja rozpoczyna się natychmiast. Prosimy o zrozumienie, że nie możemy później zmienić ani anulować Twojego zamówienia. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem obsługi Klienta.

Aby to zrobić, otwórz oprogramowanie CEWE Fotoświat. W górnej części ekranu zobaczysz teraz w menu pozycję "Plik". Kliknij tę opcję, aby uzyskać przegląd ostatnio otwieranych projektów. Jeśli Twojego projektu nie można znaleźć na liście i otworzyć, poniżej możesz użyć opcji "Otwórz", aby znaleźć plik projektu na dysku twardym. Jeśli projekt nie jest wyświetlany lub nie można go znaleźć, sprawdź następujące możliwości:

Jeśli utworzyłeś i zapisałeś projekt CEWE FOTOKSIĄŻKI przy użyciu naszego oprogramowania CEWE Fotoświat, to został wtedy utworzony plik o nazwie "Mój projekt.mcf" i folder o tej samej nazwie "Mój projekt_mcf files”. W folderze "Mój projekt_mcf files” znajdują się wszystkie pliki graficzne, które zostały użyte w projekcie.

Jeśli plik "Mój projekt.mcf" przeniesiono do innego katalogu na Twoim komputerze, konieczne jest, aby folder o tej samej nazwie, ze zdjęciami został również przeniesiony w to miejsce, aby oba można było znaleźć w tym samym katalogu.

Skorzystaj z formularza kontaktowego, aby poinformować nas, o który kod bonu prezentowego chodzi i skąd go otrzymałeś (adres internetowy, newsletter, czasopismo itp.).

Następnie zbadamy sprawę i pomożemy Ci zrealizować ten bon prezentowy.

Możliwość ponownego zamówienia różni się w zależności od wybranej drogi zamawiania.

Jeśli złożono zamówienie za pomocą naszego oprogramowania CEWE Fotoświat, znajdziesz je w pamięci wirtualnej online swojego konta użytkownika przez okres sześciu tygodni. Daje to możliwość dokonania ponownego zamówienia.

  • Zaloguj się za pomocą swoich danych użytkownika w prawym górnym rogu w sekcji "Moje konto".
  • Wybierz pozycję menu "Moje projekty" na swoim koncie użytkownika.
  • Następnie kliknij "Moje projekty".

Pod podglądem danego produktu znajduje się symbol koszyka. Kliknięcie w koszyk przeniesie Cię do ponowienia zamówienia.

Projekt do ponownego zamówienia CEWE FOTOKSIĄŻKI jest kopią, co oznacza, że ​​późniejsze zmiany już przekazanych danych nie są technicznie możliwe. Zmiany można wprowadzać tylko w projekcie zapisanym na dysku twardym swojego komputera.

Jeśli projekt lub zamówienie zostało złożone na naszej stronie online, należy wcześniej zapisać projekt. Możesz to zrobić dla niektórych produktów podczas procesu projektowania, klikając przycisk "Zapisz projekt". Zapisane projekty są wtedy dostępne w sekcji "Moje konto -> Moje projekty" przez 6 tygodni po ich utworzeniu i można je zmienić lub zamówić za pomocą przeglądarki internetowej.

Dostawa i reklamacja

Skorzystaj z formularza kontaktowego, aby opisać swoje uwagi i podać nam pełny numer zamówienia lub faktury. Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko otrzymamy wiadomość. Z reguły potrzebujemy wtedy zdjęć do wyjaśnienia lub prosimy o zwrot kwestionowanego produktu.

Dziękujemy za Twoją pomoc.

Czas realizacji zdjęć to zazwyczaj od 2 do 6 dni roboczych. Podobne terminy dotyczą produkcji i dostawy Twoich zdjęć z filmu analogowego.

Czas dostawy w przypadku usług pocztowych i kurierskich może się różnić od tych wartości. Niestety nie mamy na to wpływu.

Możliwe jest, że elementy obrazu znajdujące się blisko krawędzi (do 4 mm) zostały pominięte podczas naświetlania w laboratorium. Powodem tego jest maska ​​maszyny naświetlającej, która podczas naświetlania leży na zdjęciu. Ta utrata obszaru na krawędzi jest nieunikniona z przyczyn technicznych.

Możesz wziąć to pod uwagę podczas samodzielnego robienia zdjęcia, ale także podczas kadrowania zdjęcia za pomocą naszego programu CEWE Fotoświat, wybierając odpowiednią część obrazu. Alternatywnie możesz umieścić ramkę wokół zdjęcia.

Produkty ceny i terminy dostaw

Dokładną listę terminów dostawy i kosztów wysyłki naszych produktów można znaleźć w naszym cenniku.

Oferujemy obrazy panoramiczne do współczynnika proporcji 16:9 w formatach 9 i 10. Jeśli chcesz zamówić zdjęcia panoramiczne w innych formatach, przed złożeniem zamówienia dostosuj zdjęcie za pomocą programu do obróbki graficznej.

W przypadku chęci uzyskania formatu 10 x 30 zalecamy np. umieszczenie zdjęć na białym tle o wielkości formatu zamówienia (tutaj 20 x 30 cm / 254 dpi), tak aby na górze i na dole powstały białe paski.

Wymiary zdjęć zależą od proporcji plików graficznych, które przesyłasz nam przy składaniu zamówienia. Istnieją różnice między fotografią analogową i cyfrową. W obszarze analogowym negatyw 35 mm ma proporcje boków 2:3. Daje to format zdjęcia, na przykład 10 na 15 centymetrów. Ze względu na konstrukcje matryc, obecne aparaty cyfrowe mają zwykle proporcje 3:4. Daje to w rezultacie format zdjęcia, na przykład 10 na 13,3 centymetra. Wysokość zdjęcia w formacie poziomym, w tym przypadku dziesięć centymetrów, określamy jako w format "10". Długość zdjęcia jest zmienna i jest skalowana na podstawie pliku obrazu podczas produkcji.

Poniżej znajduje się lista wymiarów zdjęć w proporcjach 3:4, standardowym formacie zdjęć cyfrowych oraz 2: 3, klasycznym formacie jak dla negatywu 35 mm:

Format 3:4 2:3 9: 16

  • Format 9 9x11 cm* 9x13 cm* 9x15 cm*
  • Format 10 10x13 cm* 10x15 cm* 10x18 cm*
  • Format 13 13x17 cm* 13x18 cm*
  • Format 20 20x27 cm* 20x30 cm*
  • Format 30 30x40 cm* 30x45 cm*

*Możliwe odchylenia uwarunkowane warunkami produkcyjnymi

Jeśli Twoje zdjęcia nie są w klasycznym formacie, ale chcesz je w takim mieć, możesz odpowiednio przyciąć pliki ze zdjęciami, na przykład w naszym programie CEWE PODGLĄD ZDJĘĆ. Należy jednak pamiętać, że fragmenty odpowiedniego motywu obrazu zostaną pominięte. Nasze oprogramowanie CEWE FOTOŚWIAT oferuje prostą alternatywę, w której możesz przypisać żądane proporcje boków do każdego zdjęcia przy ich wyborze, przed złożeniem zamówienia. Pominięte części motywu obrazu są wyświetlane jako obszary kreskowany.

Zamawiając przez stronę internetową, w formularzy zamówienia po prawej stronie znajdziesz opcję ustawienia współczynnika proporcji boków. Klikając na tę opcję możesz wybrać "Format klasyczny (3: 2) " lub "Format oryginalny ". Każde przycięcie jest oznaczone czerwonym znacznikiem w widoku zamówienia.

tutaj znajdziesz film do tego tematu.

Pozostale pytania

Aby uzyskać odbitki ze zdjęć w dobrej jakości, zalecamy następującą rozdzielczość:

  • Format 9 700 x 1000 pikseli
  • Format 10 800 x 1200 pikseli
  • Format 13 1000 x 1400 pikseli
  • Format 15 1200 x 1600 pikseli
  • Format 20 1260 x 1870 pikseli
  • Format 30 1870 x 2780 pikseli
  • Format 40 2060 x 3080 pikseli
  • Format 50 2570 x 3840 pikseli

Nie oferujemy tej usługi. Prosimy o zrozumienie.

Profile kolorów ICC zależą od używanego urządzenia do naświetlania. Nasze laboratorium wykorzystuje różne urządzenia do naświetlania.

Przy składaniu zamówienia nie jest z góry jasne, które urządzenie będzie używana do realizacji zamówienia. Dlatego te profile kolorów nie są brane pod uwagę.

Możemy przetwarzać dane PDF, wyłącznie jeśli zostały zaprojektowane przy użyciu programu Adobe® InDesign® oraz przygotowane w naszej dedykowanej aplikacji PDF dla CEWE FOTOKSIAZKI.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem: [PDF dla CEWE FOTOKSIAZKI] (https://www.cewe.pl/cewe-fotoksiazka/zamow-cewe-fotoksiazke-z-pdf.html)

W przypadku zamówienia za pośrednictwem naszego polskiego oprogramowania lub strony internetowej dostawa za granicę niestety nie jest możliwa.

Wszystkie dane obrazu przesłane do nas online będą przechowywane przez trzy tygodnie w celu realizacji zamówienia, a następnie nieodwołalnie usunięte. To chwilowe przechowywanie umożliwia szybkie ponowne wykonanie zamówienia w przypadku reklamacji, bez konieczności ponownego przesyłania nam danych.