Zamów nawet do 18 grudnia z gwarancją dostawy na Święta! Sprawdź szczegóły oferty >>
Jeśli otrzymałeś produkt, z którego nie jesteś zadowolony, popełniłeś błąd w projekcie albo znalazłeś literówkę, masz prawo do skorzystania z gwarancji satysfakcji, która umożliwia Ci bezpłatną wymianę produktu na nowy lub zwrot 100% zapłaconej kwoty.
CEWE zawsze stawia na pierwszym miejscu potrzeby i satysfakcję Klientów. Gwarancja satysfakcji obejmuje zatem wszystkie produkty marki CEWE. Jeśli zamówisz więcej niż 3 sztuki tego samego produktu złożonych w jednym zleceniu, gwarancja satysfakcji przestaje obowiązywać. Wspomniane ograniczenie nie dotyczy odbitek cyfrowych (format od 9 do 15). W przypadku dużych zamówień tego samego produktu w jednym zleceniu, zalecamy wykonanie egzemplarza próbnego i dokładne zapoznanie się z produktem przed zamówieniem reszty.
Regulamin dostępny jest na stronie "Warunki realizacji Zleceń" w sekcji 'Procedura reklamacyjna'.
Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami telefonicznie: 77 406 31 80 lub mailowo: kontakt@cewe.pl. Następnie, w przypadku zamówienia dostarczonego uprzednio pod wskazany adres – oferujemy darmowy odbiór produktu przez firmę kurierską. W tym przypadku środki zwracane są na rachunek, z którego opłacono zamówienie. Jeżeli natomiast zlecenie było odbierane w danym punkcie, zwrot produktu oraz środków również następuje w tym punkcie. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej ponownie realizujemy Twoje zamówienie lub zwrócimy Ci pieniądze. W przypadku zwrotu pieniędzy postępujemy zgodnie z naszą procedurą reklamacyjną.
Gwarancja satysfakcji obowiązuje przez 100 dni liczonych od daty odebrania fotoproduktu przez Klienta. W tym czasie możesz nas poinformować dlaczego nie podoba Ci się produkt i z jakiej formy reklamacji z tytułu gwarancji satysfakcji chcesz skorzystać.
Na podstawie gwarancji satysfakcji Klient może wedle swojego wyboru wnioskować o wymianę CEWE FOTOKSIĄŻKI na nową, z podaniem uzasadnienia lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z uzasadnieniem.
Pobierz i wypełnij protokół reklamacyjny.