DOSTAWY ZAMÓWIEŃ Z PRODUKTAMI CEWE. Koszty, terminy i warunki.

Bezpłatny odbiór w salonach CEWE FOTOJOKER i punktach partnerskich – wartość zamówienia na daną grupę produktową musi wynosić 100 zł lub przekroczyć tę kwotę. Darmowa dostawa nie obowiązuje w przypadku produktów z różnych grup produktowych o wartości poniżej 100 zł na grupę produktową.

Bezpłatna dostawa kurierem i Pocztą Polską – wartość zamówienia na daną grupę produktową w koszyku musi wynosić 150 zł lub przekroczyć tę kwotę. Darmowa dostawa nie obowiązuje w przypadku produktów z różnych grup produktowych o wartości poniżej 150 zł na grupę produktową.

Poniżej znajduje się tabela opłat za dostawę w przypadku, gdy zamówienie nie jest objęte darmową dostawą.

Dostawa Koszt dostawy
Kurier UPS 15 zł
Kurier DHL 15 zł
Poczta Polska 15 zł
Odbiór w salonie 5,99 zł

Fotoprodukty CEWE dzielą się na następujące grupy produktowe

  • CEWE FOTOKSIĄŻKI
  • Zdjęcia
  • Fotoplakaty i CEWE FOTOOBRAZY
  • CEWE FOTOKARTKI
  • Fotoprezenty
  • Etui na smartfony
  • CEWE FOTOKALENDARZE
  • Wizytówki

Warunkiem darmowej dostawy nie jest całkowita wartość koszyka. Darmowa dostawa obowiązuje w przypadku osiągnięcia minimalnej wartości danego produktu lub grupy produktowej.

Szczegóły dostaw produktów marki CEWE

  1. Dostawy zamówień realizujemy w dni robocze.
  2. Czas realizacji zamówienia (od złożenia do dostarczenia) wynosi od 3 do 14 dni roboczych. Czas ten zależy od rodzaju wybranego produktu, jego właściwości oraz od rodzaju dostawy. Szczegóły dotyczące cen i czasu dostaw konkretnych produktów znajdziesz tutaj. O przewidywanym czasie dostarczenia zamówienia informujemy w mailowym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.
  3. W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia istnieje możliwość weryfikacji etapu jego realizacji. Po kliknięciu w „Status zamówienia” następuje przekierowanie do strony z przewidywaną datą dostawy zamówienia i etapem realizacji. Po wysłaniu zamówienia zostanie przesłane powiadomienie mailowe z potwierdzeniem wysyłki.
  4. Wybierając zamówienie z odbiorem w salonie CEWE FOTOJOKER, otrzymasz powiadomienie sms, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru w danym salonie. Otrzymasz sms z informacją, jeśli przy składaniu zamówienia podasz swój numer telefonu. W przypadku odbioru w innym naszym punkcie partnerskim zostaniesz poinformowany drogą mailową o wysyłce zamówienia do tego punktu odbioru i przewidywanym czasie doręczenia.
  5. Nasze przesyłki kurierskie nadawane są za pośrednictwem:
    • firmy kurierskiej UPS
    • firmy kurierskiej DHL
    • Poczty Polskiej
  6. Do całościowej wartości składanego zamówienia doliczana jest opłata za dostawę – koszt dostawy dotyczy danej grupy produktowej, do której podporządkowany jest każdy produkt. Jeden koszyk z produktami z różnych grup produktowych nie oznacza jednego kosztu dostawy. Każda grupa produktowa w koszyku generuje unikalne zamówienie z innym numerem zamówienia, ponieważ produkcja realizowana jest w laboratoriach fotograficznych CEWE w różnych krajach Europy. Koszt dostawy zależny jest więc od ilości i wartości produktów z różnych grup produktowych.
  7. Kilka produktów w koszyku może wygenerować (jeśli nie są w tej samej grupie produktowej) kilka zamówień i związane z nimi koszty dostawy. Jeśli podczas zamawiania w koszyku było kilka produktów, a dostarczony został tylko jeden produkt (np. z trzech obecnych w koszyku) nie oznacza to błędu wysyłki. Produkty produkowane są w różnych laboratoriach na terenie Europy w związku z czym czas realizacji zamówień może być różny dla różnych grup produktowych.
  8. Zamówienie na pojedynczy produkt może zostać objęte darmową dostawą, pod warunkiem, że wartość zamawianego produktu sięga określonych progów (100 i 150 zł w zależności od sposobu dostawy).
  9. Szczegóły na temat zwrotów / wymian znajdują się na tutaj.
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej