Zamawiaj wygodnie ONLINE z dostawą do domu, paczkomatu InPost lub z odbiorem w salonie. Wyślemy również prezent prosto do Twoich bliskich! Zobacz szczegóły!

Info
Obsługa klienta
+48 774063180

Zamawiaj wygodnie online

Łączy nas pasja do fotografii. I wiemy, ile radości daje osobisty prezent w formie fotograficznej pamiątki. Dlatego w CEWE robimy wszystko, abyś w zdrowiu mógł cieszyć się wymarzonym fotoproduktem.

Cały czas możesz zamawiać fotoprodukty CEWE z dostawą bezpośrednio do domu, punktu partnerskiego lub z odbiorem w dowolnym paczkomacie InPost na terenie całej Polski.

Zamówienia o wartości min. 199 zł objęte są darmową dostawą.

Życzymy Wesołych Świąt!

Najlepszy prezent na Święta

Dlaczego warto wybrać CEWE?

Gwarancja przedświątecznej dostawy

Biorąc pod uwagę obecną sytuację oraz wysokie obciążenie kurierów warto w tym roku zamówić świąteczne prezenty nieco wcześniej. Jeśli zastanawiasz się, czy zdążymy z dostawą? Sprawdź terminy dostaw i zamawiaj bez stresu. Twoja satysfakcja z zakupów jest dla nas najważniejsza!

Rodzaje wysyłki:

  • Paczkomaty InPost
  • Kurier DHL, UPS i DPD
  • Poczta Polska
  • Odbiór w Salonie lub punkcie partnerskim

Dostarczymy Twój prezent bezpośrednio do bliskich

W CEWE staramy się spełniać oczekiwania naszych Klientów i odpowiadać na ich potrzeby. Dlatego oferujemy bezpieczną wysyłkę bezpośrednio na adres osoby, której chcesz zrobić niespodziankę i podarować spersonalizowany prezent. Składając zamówienie możesz wpisać jej adres, rachunek oczywiście trafi do Ciebie.

100% Gwarancji Satysfakcji lub zwrot

Zapewniamy 100% Gwarancji Satysfakcji. Obejmuje ona wszystkie fotoprodukty CEWE. Produkujemy je z dbałością o każdy szczegół i jesteśmy pewni, że charakteryzują się najwyższą jakością. Najważniejsze dla nas jest jednak to, abyś Ty był zadowolony. Razem znajdziemy rozwiązanie, które pozwoli Ci w pełni cieszyć się Twoją bezcenną pamiątką.

Obsługa Klienta 7 dni w tygodniu

Dla marki CEWE, największego koncernu fotograficznego w Europie, najważniejsi byli są i zawsze będą Klienci. Dlatego oferujemy Ci profesjonalną obsługę i możliwość kontaktu przez 7 dni w tygodniu. Mailowo lub telefonicznie. Nasi Doradcy Klienta posiadają najwyższe kwalifikacje i doświadczenie oraz zasób wiedzy. Możesz im zaufać.

Wybierz swój kod prezentowy

Bon na 5 euro

Prezent 5 zł od 50 zł wartości koszyka zakupowego

Kod: 5CW50

Bon na 10 euro

Prezent 15 zł od 100 zł wartości koszyka zakupowego

Kod: 15CW100

Bon na 15 euro

Prezent 40 zł od 250 zł wartości koszyka zakupowego

Kod: 40CW250

Bon na 20 euro

Prezent 80 zł od 500 zł wartości koszyka zakupowego

Kod: 80CW500

Najczęściej zadawane pytania

Czy nadal mogę zamawiać fotoprodukty?

Wszystkie nasze produkty nadal można zamawiać. CEWE ma mocną pozycję na rynku, dzięki 13 laboratoriom fotograficznym w całej Europie. Nawet jeśli jedno z nich będzie zmuszone ograniczyć lub zaprzestać produkcji, Twoje zamówienie przekierujemy do innego, gdzie zostanie zrealizowane i wysłane. Nasze systemy projektowe nadal działają bez zmian zarówno online, jak w bezpłatnym programie projektowym CEWE Fotoświat. Jedynym ograniczeniem jest brak możliwości zamówienia z odbiorem w Salonie CEWE FOTOJOKER.

Czy terminy dostaw uległy zmianie?

Aktualnie produkujemy i dostarczamy zamówienia zgodnie z naszymi standardami, bez żadnych opóźnień. Jednak biorąc pod uwagę obecną sytuację oraz wysokie obciążenie kurierów warto w tym roku zamówić świąteczne prezenty nieco wcześniej.

Czy mogę podać inny adres dostawy?

Tak! W czasach, gdy osobiste wizyty często są niemożliwe, możesz zaskoczyć bliskich wyjątkowym prezentem w postaci fotoproduktu i pokazać, że wciąż o nich myślisz. Podczas składania zamówienia wprowadź adres, pod który Twój osobisty prezent ma zostać dostarczony. Rachunek trafi do Ciebie, a nie odbiorcy.

Czy fotoprodukty mogą przenosić wirusa?

Ani nasze produkty, ani opakowania nie stanowią zagrożenia wirusowego. Eksperci ocenili odbiór paczek i produktów za bezpieczny. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie Światowej Organizacji Zdrowia www.who.int

Jak chronimy naszych pracowników?

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów zdecydowaliśmy się wprowadzić ograniczenia w funkcjonowaniu Salonów CEWE FOTOJOKER. Tym samym od 7 listopada do odwołania nasze Salony są nieczynne. Pracownicy naszych europejskich laboratoriów pracują w ściśle oddzielnym systemie zmianowym, aby ryzyko zachorowania pracowników było jak najniższe. Dzięki tym i wielu innym środkom robimy wszystko, aby zapewnić ochronę naszym pracownikom oraz dbamy, aby Twoje fotoprodukty zostały dostarczone na czas. Ponadto wielu pracowników biurowych ma możliwość pracy zdalnej z domu.

Masz więcej pytań?