Do 31.01.21 r. nasze salony będą zamknięte. Zamawiaj wygodnie ONLINE z dostawą do domu lub paczkomatu InPost. Poznaj szczegóły!

Info
Obsługa klienta
+48 774063180

Zamawiaj wygodnie online

Wiemy, ile radości daje osobisty prezent w formie fotograficznej pamiątki. Dlatego w CEWE robimy wszystko, abyś w zdrowiu mógł cieszyć się wymarzonym fotoproduktem.

Informujemy, że do 31.01.21 r. nasze Salony CEWE FOTOJOKER będą zamknięte.

Cały czas możesz zamawiać fotoprodukty CEWE z dostawą bezpośrednio do domu lub z odbiorem w dowolnym paczkomacie InPost na terenie całej Polski.

Zamówienia o wartości min. 199 zł objęte są darmową dostawą.

Życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

100% Gwarancji Satysfakcji lub zwrot

Zapewniamy 100% Gwarancji Satysfakcji. Obejmuje ona wszystkie fotoprodukty CEWE. Produkujemy je z dbałością o każdy szczegół i jesteśmy pewni, że charakteryzują się najwyższą jakością. Najważniejsze dla nas jest jednak to, abyś Ty był zadowolony. Razem znajdziemy rozwiązanie, które pozwoli Ci w pełni cieszyć się Twoją bezcenną pamiątką.

Obsługa Klienta 7 dni w tygodniu

Dla marki CEWE, największego koncernu fotograficznego w Europie, najważniejsi byli są i zawsze będą Klienci. Dlatego oferujemy Ci profesjonalną obsługę i możliwość kontaktu przez 7 dni w tygodniu. Mailowo lub telefonicznie. Nasi Doradcy Klienta posiadają najwyższe kwalifikacje i doświadczenie oraz zasób wiedzy. Możesz im zaufać.

Wybierz swój kod prezentowy

Bon na 10 euro

Prezent 15 zł od 120 zł wartości koszyka zakupowego

Kod: 15CW21

Bon na 15 euro

Prezent 40 zł od 300 zł wartości koszyka zakupowego

Kod: 40CW21

Najczęściej zadawane pytania

Czy nadal mogę zamawiać fotoprodukty?

Wszystkie nasze produkty nadal można zamawiać. CEWE ma mocną pozycję na rynku, dzięki 13 laboratoriom fotograficznym w całej Europie. Nawet jeśli jedno z nich będzie zmuszone ograniczyć lub zaprzestać produkcji, Twoje zamówienie przekierujemy do innego, gdzie zostanie zrealizowane i wysłane. Nasze systemy projektowe nadal działają bez zmian zarówno online, jak w bezpłatnym programie projektowym CEWE Fotoświat. Jedynym ograniczeniem jest brak możliwości zamówienia z odbiorem w Salonie CEWE FOTOJOKER.

Czy terminy dostaw uległy zmianie?

Aktualnie produkujemy i dostarczamy zamówienia zgodnie z naszymi standardami, bez żadnych opóźnień. Jednak biorąc pod uwagę obecną sytuację oraz wysokie obciążenie kurierów warto w tym roku zamówić świąteczne prezenty nieco wcześniej.

Czy mogę podać inny adres dostawy?

Tak! W czasach, gdy osobiste wizyty często są niemożliwe, możesz zaskoczyć bliskich wyjątkowym prezentem w postaci fotoproduktu i pokazać, że wciąż o nich myślisz. Podczas składania zamówienia wprowadź adres, pod który Twój osobisty prezent ma zostać dostarczony. Rachunek trafi do Ciebie, a nie odbiorcy.

Czy fotoprodukty mogą przenosić wirusa?

Ani nasze produkty, ani opakowania nie stanowią zagrożenia wirusowego. Eksperci ocenili odbiór paczek i produktów za bezpieczny. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie Światowej Organizacji Zdrowia www.who.int

Jak chronimy naszych pracowników?

Pracownicy naszych europejskich laboratoriów pracują w ściśle oddzielnym systemie zmianowym, aby ryzyko zachorowania pracowników było jak najniższe. Dzięki tym i wielu innym środkom robimy wszystko, aby zapewnić ochronę naszym pracownikom oraz dbamy, aby Twoje fotoprodukty zostały dostarczone na czas. Ponadto wielu pracowników biurowych ma możliwość pracy zdalnej z domu. Również w naszych salonach dbamy o bezpieczeństwo i higienę,

Masz więcej pytań?