Czy nadal mogę zamawiać fotoprodukty?
Wszystkie nasze produkty nadal można zamawiać. CEWE ma mocną pozycję na rynku, dzięki 13 laboratoriom fotograficznym w całej Europie. Nawet jeśli jedno z nich będzie zmuszone ograniczyć lub zaprzestać produkcji, Twoje zamówienie przekierujemy do innego, gdzie zostanie zrealizowane i wysłane. Nasze systemy projektowe nadal działają bez zmian zarówno online, jak w bezpłatnym programie projektowym CEWE Fotoświat. Jedynym ograniczeniem jest brak możliwości zamówienia z odbiorem w Salonie CEWE FOTOJOKER.
Czy terminy dostaw uległy zmianie?
Aktualnie produkujemy i dostarczamy zamówienia zgodnie z naszymi standardami, bez żadnych opóźnień. Jednak biorąc pod uwagę obecną sytuację oraz wysokie obciążenie kurierów warto w tym roku zamówić świąteczne prezenty nieco wcześniej.
Czy mogę podać inny adres dostawy?
Tak! W czasach, gdy osobiste wizyty często są niemożliwe, możesz zaskoczyć bliskich wyjątkowym prezentem w postaci fotoproduktu i pokazać, że wciąż o nich myślisz. Podczas składania zamówienia wprowadź adres, pod który Twój osobisty prezent ma zostać dostarczony. Rachunek trafi do Ciebie, a nie odbiorcy.
Czy fotoprodukty mogą przenosić wirusa?
Ani nasze produkty, ani opakowania nie stanowią zagrożenia wirusowego. Eksperci ocenili odbiór paczek i produktów za bezpieczny. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie Światowej Organizacji Zdrowia www.who.int
Jak chronimy naszych pracowników?
Pracownicy naszych europejskich laboratoriów pracują w ściśle oddzielnym systemie zmianowym, aby ryzyko zachorowania pracowników było jak najniższe. Dzięki tym i wielu innym środkom robimy wszystko, aby zapewnić ochronę naszym pracownikom oraz dbamy, aby Twoje fotoprodukty zostały dostarczone na czas. Ponadto wielu pracowników biurowych ma możliwość pracy zdalnej z domu. Również w naszych salonach dbamy o bezpieczeństwo i higienę,
Masz więcej pytań?